01 februari 2016
.
Bericht verzonden aan NS:

H et stukje van 150 km van Weert naar Breda
gistermiddag
vanaf 15 u. VIER uur over gedaan ... ,
twee keer de bus, twee keer de trein,
de Sprintertjes er tussenuit gehaald ...
omrijden over Den Bosch ...
jaaa, zó kan het natuurlijk niet lang meer.
Er is óveral begrip voor, en iedereen moet
met van alles rekening houden,
maar als het een beetje ál te gortig wordt,
zal NS toch moeten ingrijpen en iets anders
moeten bedenken en verzinnen.
We leven niet helemáál meer in het jaar 1890,
toen er nog geen treinen bestonden,
en nu dondert de hele economie
en het staatsbestel wel in elkaar,
iedereen laat alles gelaten en apathisch
over zich heen gaan, maar er zal
Toch ooit een Hele Kleine Minste Verandering
en Verbetering moeten komen in het hele spoorbedrijf.
Anders zou ik zeggen, hou er maar helemaal mee op.
We kunnen 't niet.

De grens is bereikt, en er ver overheen gegaan.
Dit levert de Staat ongelooflijk veel nadeel,
door ergernis-productiecapaciteits en
kwaliteitsvermindering.
Dat is NS aan te rekenen.
Als 't bedrijf 'n blok aan 't been van de
economische productiviteit wordt,
doek 't dan meteen op.
.
.

Jules Zollner.

.

-.-

Facebook comments RTLNieuws - 02-02-16:
.

.

Sjoerd Mul

Jij woont net als ik in een gebied dat niet interessant
genoeg is voor de NS

Like · Reply · 2 hrs

Mike Bennetts · Harlingen

Stel voor dat je moet dat voor werk doen
dan maak je 16/17 uur per dat .

Like · Reply · 36 mins

Jules Zollner ·

Sjoerd Mul --- Over Weert gaan alle reizigersjes
van Maastricht naar Den Haag over
Eindhoven Tilburg en Breda en in Maastricht
wonen de oud-ministers en staatssecretarissen
die van belang zijn voor NS ...

Deze geintjes moeten ze dus niet te vaak doen
want dan loopt 't ze dun door de broek bij NS.

Over ProRail wordt dus terecht door de
staatssecretaris wat meer de zweep gelegd
om het repareerwerk harder sneller en 's nachts
te doen want anders trekt ze de centen in.

Langs de baan worden wat meer camera's gezet
om levensmoeje overstekers
tijdig aan de machinist te melden.

Dan schieten we, tegen het eind van dit jaar
heel wat beter op want Sharonnetje Patronnetje
laat zich niet zo makkelijk de kaas van 't brood eten.

Die is niet zo makkelijk om
zonder handschoentjes aan te pakken
en de hoogste baas van ProRail weet dat,
om z'n eigen hachie te redden.

Like · Reply · Just now



Previous Home Next


Klik op de ikoontjes hierboven of op de bovenkop of de foto, voor de site-voorpag. -- Twitter: --- Facebook:

Reacties: Mail:

blog@juzonieuws.nl